Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Alzák otvára vianočný obchoďák. Na pomoc si prizval detské hračky

Alza spúšťa predvianočnú kampaň.

07.10.2022 06:00
Alzákov vianočný obchoďák Foto:
debata

Alza spúšťa predvianočnú kampaň s názvom Alzákov vianočný obchoďák. E-shop v nej komunikuje výhody online nakupovania a širokého portfólia so zameraním na hračky. Hlavným sprievodcom bude ako každý rok „tvár“ Alzy, mimozemšťan Alzák, ktorý si tentokrát na pomoc prizve obľúbené detské hračky na čele s plyšovým medvedíkom.

Filip Kuna Čítajte aj Akí verní sú vaši zákazníci? Werich tú smutnú pravdu poznal už pred 75 rokmi

„Tohtoročná kampaň je v mnohých ohľadoch iná, ako sú ľudia zvyknutí. Divákov zavedie do vianočne ladenej izbičky, kde sa hlavný hrdina hrá na obchoďák, tak ako sme to robievali aj my v detstve. V spotoch si s nadsadením a humorom berieme na mušku najčastejšie nákupné zvyklosti a stereotypy a vedieme ľudí k zamysleniu, či to v dnešnej dobe nejde robiť aj inak,“ popisuje kľúčové oznámenie riaditeľka marketingu Alza.sk Klára Blažková.

Zahájením kampane vstupuje líder českych a slovenských e-shopov oficiálne do najvyťaženejšej časti roka – do predvianočnej sezóny. Zameria sa v nej predovšetkým na komunikáciu hlavných výhod online nakupovania, ako je široký výber tovaru, nákupy bez stresu a z pohodlia domova, rýchle doručenie do siete AlzaBoxov, a výhodné cenové ponuky.

„Venovali sme veľa času skutočnému pochopeniu spotrebiteľov, ich zvyklostí, čo ich trápi behom nákupu darčekov a ako im my ako značka môžeme pomôcť. To potom prinieslo zmenu vo viacerých oblastiach ako len vo výslednom komunikačnom koncepte,“ dodáva Blažková.

Foto: Alza
Alza, vianočná kampaň

Nová spolupráca s influencermi

Kampaň podporia tiež nové nadviazané dlhodobé spolupráce s influencermi. Vybraní ambasádori budú postupne vysvetľovať a zdieľať svoje skúsenosti a predstavovať jednotlivé benefity od pohodlného nákupu do AlzaBoxov po šírku sortimentu.

„Naše posolstvá v komunikácii bývali často veľmi komplikované a popisné. Mám radosť, že sa nám podarilo nájsť cestu, ako predať veľmi jednoduché oznámenie, vyhnúť sa pritom popisom a viesť spotrebiteľov k zamysleniu nad štandardmi a zabehnutými zvyklosťami,“ zhrnula Blažková.

Klára Blažková Čítajte aj Alza má novú marketingovú riaditeľku. Riadi takmer stočlenný marketingový tím

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Alza #vianočná kampaň