Tohtoročné Vianoce budú úplne iné ako tie minuloročné, ktoré boli ešte v znamení pandémie. „Podľa našich priebežných medziročných analýz sa čísla obratu e-shopov blížia úrovni minulého roka. Najťažšia kľúčová sezóna však štartuje práve teraz. Ľudia určite neprestanú kupovať darčeky, aj naďalej si budú chcieť urobiť pod stromčekom radosť. Všeobecne však budeme o darčekoch, a ich nakupovaní, viac premýšľať a hľadať cestu, ako ušetriť,” hovorí Jiří Struk, šéf brandu skupiny Heureka Group.
Čítajte aj Alzák otvára vianočný obchoďák. Na pomoc si prizval detské hračkyŠetríme aj tak, že nekúpime zbytočnosti
Po dva a pol roku preto prichádza Heureka s novou vianočnou kampaňou, kde v piatich kreatívnych verziách ukazuje, že výberom správneho darčeka sa dajú ušetriť nemalé peniaze. „V rámci kampane apelujeme na výber darčeka za správnu cenu. Zároveň sa snažíme poukázať na to, aby ľudia nemíňali za zbytočnosti. To je v kontexte dnešnej doby zvlášť dôležité,” vysvetľuje Jiří Struk.
Kampaň má zákazníkov aj pobaviť
Koncept vznikol v internom tíme Heureky, ktorý mal v réžii aj takmer celú produkciu. „Kampaň zákazníkom pripomína, že Heureka je tým správnym miestom, kde sa dajú darčeky nakúpiť múdro za rozumné ceny a navyše u overených predajcov. Zároveň podporujeme myšlienku, aby ľudia nemíňali za zbytočné darčeky, ktoré sa aj tak minú účinku a budú to v podstate vyhodené peniaze,“ hovorí Jiří Struk s tým, že kampaňou by chceli ľudí trochu pobaviť a „zároveň sa vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov či kričiacich postavičiek.”
Kampaň potrvá až do polovice januára, kedy bude v komunikácii zdôraznené, aby si zákazníci overovali zľavy počas januárových výpredajov. Televízne spoty budú vysielať stanice JOJ Group, Nova Group a HbbTV. Bude ich sprevádzať podpora v online, od brandingov a bannerov cez dlhé aj krátke video formáty. Okrem Slovenska sa kampaň v rovnakom čase objaví v ďalších krajinách skupiny Heureka Group – Česku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku a Chorvátsku.