Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

„Sľúbili sme obed pre celú rodinu, splnili sme“. Wolt spúšťa ‚volebnú‘ kampaň

Donášková služba sa vo svojej kampani inšpirovala najznámejšími politickými heslami z bilbordov.

27.09.2022 06:00
debata
Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na... Foto: Wolt
Wolt kampaň Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na dôležitosť volieb.

Tohtoročnú jeseň sprevádza obdobie komunálnych volieb. K nim neodmysliteľne patria predvolebné kampane plné politických prísľubov a sloganov. Väčšina ľudí je pritom z politikov frustrovaná a nielen mladým ľuďom chýba motivácia ísť voliť.

Nadchádzajúcimi komunálnymi voľbami sa preto inšpirovala spoločnosť Wolt vo svojej novej jesennej kampani ‚Wolte mňa!‘. Známe politické slogany zmenila do kontextu doručovania potravín a poukazuje nimi na dôležitosť správnej voľby.

love island, Čítajte aj Poplach v Markíze: Mimoriadna situácia v obľúbenej reality šou, nastalo bezprostredné ohrozenie

„Slogany a heslá by vždy mali mať svoju váhu, preto sme si v našej kampani zobrali na mušku niektoré známe posolstvá politikov. Veríme, že mnohých touto kampaňou na voľby upozorníme a snáď niektorých aj motivujeme k účasti,“ hovorí Adam Lazár, marketingový manažér Wolt Slovensko.

Wolt sa vo svojej kampani inšpiroval najznámejšími politickými heslami z bilbordov ako ‚splnili sme‘, ‚nie som ako oni‘ alebo ‚sľuby sú realitou‘, pričom ich znenie pozmenil do kontextu doručovania jedla a potravín.

Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na... Foto: Wolt
Wolt kampaň Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na dôležitosť volieb.
Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na... Foto: Wolt
Wolt kampaň Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na dôležitosť volieb.
Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na... Foto: Wolt
Wolt kampaň Wolt v novej kampani ‚Wolte mňa!‘ poukazuje na dôležitosť volieb.

„Naším cieľom je motivovať ľudí, aby sa pri každej svojej voľbe rozhodovali zodpovedne a požadovali dodržiavanie sľubov. Slogany a heslá by vždy mali mať svoju váhu, preto sme si v našej kampani zobrali na mušku niektoré známe posolstvá politikov. Vieme, že sme obľúbenou značkou najmä pre mladých ľudí, a preto veríme, že mnohých touto kampaňou na voľby upozorníme a snáď niektorých aj motivujeme k účasti,“ vysvetľuje Adam Lazár.

“V príprave sme sa hrali s viacerými „populárnymi” posolstvami, pričom sme vyberali najmä tie okamžite rozpoznateľné, a to aj pre ľudí, ktorí si politickú paralelu hneď nevybavia”, dodáva Lazár. Na podporu volebnej účasti prinesie Wolt v deň volieb zvýhodnené ceny donášky.

Seriály Čítajte aj Jesenná sezóna sa naplno rozbieha. Seriály zatiaľ nemajú takú sledovanosť ako na jar

Kampaň začala s nasadením troch kreatív, ktoré značka komunikuje na citylightoch. Slogany ako „Nie som ako oni, myslím bruchom”, „Sľúbili sme obed pre celú rodinu, splnili sme” či „Potraviny s doručením sú realitou”, je už vidno vo väčších mestách po celom Slovensku. V októbri bude kampaň doplnená aj o bilbordy, ktoré sú najčastejšou formou politických odkazov.

Donášková služba Wolt je dostupná vo viacerých mestách na Slovensku. Prvú prevádzku spustil v Bratislave v septembri 2019, neskôr pridal Košice, Trnavu a Banskú Bystricu. V roku 2021 expandoval do 8 miest – Nitry, Žiliny, Prešova, Zvolena, Trenčína, Martina, Liptovského Mikuláša a Popradu. Tento rok sa rozšíril do Prievidze, Bojníc a Nových Zámkov. Svoje služby poskytuje aj v menších mestách s modelom vlastného doručenia.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #reklamná kampaň #Wolt