Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Chystáte sa otvoriť e-shop? Znie to lákavo, myslite však na týchto päť bodov

2. Odlíšte sa od konkurencie

Každý z nás pri hľadaní tovaru minimálne raz prechádzal internetové obchody, ktoré boli také podobné, že sme si ich neskôr nedokázali vybaviť. Vytvoriť si vizuálne odlišný e-shop môže preto hrať vo váš prospech. Zákazníci majú všeobecne radi pekné veci, a pokiaľ vidia pri vašom obchode snahu o atraktívny vzhľad, ocenia ju a neskôr si na takúto stránku ľahšie spomenú. Tým si dokážete tvoriť svoju značku, ktorá je zapamätateľná.

„Pokiaľ nemáte tie najvyššie nároky a striktne individuálne požiadavky na dizajn, môžete už dnes veľmi pekne a jednoducho prispôsobiť vzhľad tzv. šablónových e-shopov. Dobrou správou je, že takto graficky môžete svoj obchod odlíšiť i v niektorých krabicových riešeniach e-shopov postavených primárne na šablónach. Aj keď často poskytujú len minimálne možnosti úprav,” odporúča Martin Pech.

zväčšiť Vytvoriť si vizuálne odlišný e-shop môže hrať... Foto: Pexels
e-shop, online obchod Vytvoriť si vizuálne odlišný e-shop môže hrať vo váš prospech.

Prehnaná kreativita môže byť na škodu

Neodporúčame byť však až prehnane kreatívny. Internetové nakupovanie má svoje zavedené postupy a zvyklosti, čo sa týka používateľského správania – napríklad kde sa nachádza košík, hlavné menu, alebo ako vyzerá proces dokončenia objednávky. Preto by ste si mali takúto kreatívu pri svojich návrhoch postrážiť.

Pri predpripravených e-shopových riešeniach sú tieto štandardy dodržané, preto môžete aplikovať zmenu vzhľadu bez toho, aby ste zhoršili používateľský zážitok. Ten okrem jednoduchej orientácie v internetovom obchode a dokončení objednávky spočíva aj v ďalších nadväzujúcich službách, na ktoré je zákazník zvyknutý.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #e-shop #online nakupovanie