Brand marketing skupiny Heureka Group vedie od júla Jiří Struk (41). Do spoločnosti prichádza z firmy PepsiCo, kde pôsobil v lokálnom vedení spoločnosti a neskôr štyri roky zodpovedal za marketingovú agendu medzinárodných značiek pre 35 krajín Európy. Predtým pôsobil aj v spoločnostiach Maxxium a Sony.

Medzinárodný tím brand marketingu Heureka Group pozostáva z 23 ľudí. „Intenzívnejšia medzinárodná spolupráca a synchronizácia aktivít na dosiahnutie synergií bude jednou z mojich prvých úloh v Heureke,“ hovorí k svojej novej úlohe Jiří Struk a dodáva, že „samozrejmosťou bude posilňovanie pozície e-commerce lídra v regióne strednej Európy spolu s dôrazom na posun od jednotlivých nákupných porovnávačov a radcov k jednotnej marketplace platforme”.
Heureka Group je skupina nákupných poradcov a cenových porovnávačov pôsobiacich na deviatich trhoch strednej a východnej Európy. Dlhodobo bude pre Jirku výzvou postupne zjednotiť všetky brandy Heureka do jednej vizuálnej identity.

Okrem B2C komunikácie bude súčasťou jeho agendy aj prepojenie aktivít smerom k B2B partnerom. „Na mnohých úrovniach pôsobíme medzinárodne už teraz, napríklad pod značkou Heureka Insights ponúkame našim partnerom dátové reporty naprieč celým regiónom alebo z jednotlivých krajín. Regionálne pôsobí aj náš obchodný tím, vďaka čomu ponúkame partnerom veľmi zaujímavé možnosti spolupráce,“ hovorí Jiří Struk.
„E-commerce segment sa mení neskutočne rýchlo a celý trh vždy takmer okamžite reaguje na aktuálne dianie okolo. Na prácu v tomto prostredí sa veľmi teším, pretože to bude pre mňa nová skúsenosť,“ dodáva.