Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Rádio počúvame takmer dve hodiny denne. Ktorú stanicu si najčastejšie naladíme?

Najpočúvanejšie rádio si naladí až 1,5 milióna poslucháčov.

23.06.2022 06:00
rozhlas, rádio Foto:
debata (2)

Každý deň počúva rádio viac ako 2,3 milióna ľudí, čo je viac ako polovica populácie vo veku 14 – 79 rokov. V priemere každý občan Slovenska počúva denne rádio takmer hodinu a 50 minút. Vyplýva to z výsledkov prieskumu počúvanosti Radioprojekt, ktorý realizuje spoločnosť Median SK.

nuda, ilustračné foto Čítajte viac Ktorá reklama je najotravnejšia? V televízii, na YouTube alebo sociálnych sieťach?

Pozíciu najpočúvanejšieho rádia si dlhodobo drží Rádio Expres, ktoré si pustí 1,5 milióna poslucháčov, čo predstavuje takmer 40 percentnú počúvanosť. Druhým je Rádio Slovensko, ktoré si naladí viac ako 24 percent poslucháčov, teda takmer 1,1 milióna. Na treťom mieste sa umiestnilo Fun rádio, ku ktorému sa prihlásilo 1 milión poslucháčov, čo je takmer 23 percentnú počúvanosť.

Štvrté Rádio Vlna má počúvanosť 18,5 percenta a Rádio Europa 2 17,2 percenta. Nasledujú Rádio Melody (predtým Rádio Jemné) so 14,1 percenta a Rádio Regina s necelými 10 percentami poslucháčov.

surfovanie na webe Čítajte viac Návštevnosť webov: Najviac klikáme na spravodajstvo a bulvár

Rádio Expres patrí do siete Bauer Media Group, ktoré zastrešuje aj Rádio Europa 2 a Rádio Melody. Fun rádio a Rádio Vlna sú členmi skupiny Radio Group. Rádio Slovensko a Regina patrí pod Slovenský rozhlas RTVS.

zväčšiť Foto: MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2022
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2022

Rádio Expres si ukrajuje aj najväčší kus z trhového koláča. Patrí mu podiel 21,6 percenta, nasleduje Rádio Slovensko s hodnotou 18,4 percenta a tretie je Fun rádio s trhovým podielom 13 percent.

Rádio Vlna a Rádio Europa 2 si držia takmer 10 percentné podiely na trhu, Rádio Melody 7 percent a Rádio Regina necelých 5 percent. Ostatným rozhlasovým staniciam patrí takmer 16 percentný podiel na trhu.

zväčšiť Foto: MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2022
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2022

Prieskum Radioprojekt realizuje spoločnosť Median SK kontinuálne od apríla 2009. Aktuálny prieskum realizovali od 28. februára do 22. mája na vzorke 3170 respondentov, občanov SR vo veku 14 – 79 rokov.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #prieskum #rádiá