Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Prieskum: Mali by sa značky vyjadrovať k politickým a spoločenským témam?

Komunikácia relevantných tém ako prostriedok pre budovanie lojality

To, či sa rozhodneme u firmy nakúpiť alebo nie, do veľkej miery súvisí, aký vzťah so značkou máme. „U značky, ktorú poznáme, máme s ňou dobrú skúsenosť, pokojne minieme aj viac peňazí, ako u konkurenčnej značky, “ dopĺňa Lakatošová.

Aj miera zákazníckej lojality je však podmienená vekom. Ukazuje sa, že staršia generácia je lojálnejšia k značkám, u ktorých nakupujú. Mladší respondenti sú viac vyberavejší a sú odvážnejší pri skúšaní nových značiek.

Práve komunikácia spoločenských a politických tém môže byť skvelým prostriedkom pre prehlbovanie vzťahu a budovanie lojality u mladých ľudí. Medzi faktormi, ktoré majú vplyv na to, kde nakúpime, sa pomedzi cenu či kvalitu bude stále vyššie a vyššie umiestňovať sociálna uvedomelosť značky.

Stratégia nekomunikovať politické a spoločenské témy s cieľom „neohroziť“ svoje renomé teda nie je cestou. Podiel tých, ktorí to od značiek očakávajú, bude postupom času rásť.

Podrobnosti o prieskume Online prieskum prebiehal v čase od 3. – 7. mája 2022. Zúčastnilo sa ho 1000 respondentov, ktorí tvorili reprezentatívnu vzorku populácie SR vo veku nad 18 rokov. Zber prebiehal cez Slovenský národný panel. Prieskum bol realizovaný agentúrou NMS Market Research.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #prieskum #NMS Market Research Slovakia