Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Prieskum: Mali by sa značky vyjadrovať k politickým a spoločenským témam?

Rastie nám politicky angažovaná generácia?

Záujem mladých generácií o politické a spoločenské témy v komunikácii značiek je výrazne silnejší v porovnaní s inými generáciami. Otázkou by preto mohlo byť, či sa o tieto témy vo svojom bežnom živote zaujímajú viac ako starší.

Rastie nám politicky angažovaná generácia so silným sociálnym cítením? Možno áno, no v tomto prípade to dáta nepotvrdzujú. Napríklad o politiku sa mladí zaujímajú výrazne menej ako staršie generácie. Napriek tomu o nej zo strany značiek chcú častejšie počúvať. Čím si možno vysvetliť tento paradox?

Postoj mladších k značkám sa výrazne mení. „Značka už nie je len prostriedok na získanie produktu či objednanie služieb. Značka je kamarátka, má názor a vplyv. Značka má potenciál meniť veci k lepšiemu,“ vysvetľuje Lakatošová.

Mladšie generácie sú v celkom inom kontakte so svojimi obľúbenými značkami, ako staršie generácie. Priestor, ktorý značky majú v dnešnom online svete pre budovanie vzťahov a komunít, je obrovský. A mladí ho využívajú. To všetko sa podpisuje na tom, aký vzťah k značke majú.

zväčšiť Foto: NMS Market Research Slovakia
Prieskum NMS Market Research Slovakia
zväčšiť Foto: NMS Market Research Slovakia
Prieskum: NMS Market Research Slovakia

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #prieskum #NMS Market Research Slovakia