Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prieskum: Mali by sa značky vyjadrovať k politickým a spoločenským témam?

Postoj mladších k značkám sa výrazne mení. Sú pre nich kamarátom s názorom a vplyvom.

12.06.2022 06:00
online nákup, online nakupovanie, nákup cez... Foto:
Ilustračné foto.
debata

Smotana pre dovolenkárov z Ománu, zásadné vyjadrenia Sedity k očkovaniu svojich zamestnancov, či otázky vyvolávajúce odkazy na webe Dráčika. Aj vám utkveli v pamäti značky, ktoré do svojej komunikácie miešali politiku a problémy spoločnosti?

Stále častejšie sme svedkami toho, ako značky vyjadrujú svoj postoj k rezonujúcim témam ako covid, očkovanie či vojna na Ukrajine. Ako to však vnímajú zákazníci? Chcú, aby sa ich obľúbené značky vyjadrovali k politickým a spoločenským témam, alebo by mali radšej ostať nestranné? Môže mať takáto komunikácia vplyv na ich útraty?

Prieskum od NMS Market Research Slovakia, kde cieľovou skupinou boli slovenskí zákazníci a slovenské zákazníčky, nám priniesol konkrétne odporúčania pre značky, ako túto oblasť uchopiť.

protiinflačná pomoc, Matovič, Gyimesi Čítajte aj Víkendové politické relácie: O "prorodinnom" balíčku s Matovičom, Gyimesim či Kaliňákom

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #prieskum #NMS Market Research Slovakia