Spoločnosť Heineken Slovensko oznámila zmenu na poste National Sales Managera pre segment FOOD. Na pozíciu nastúpil Radoslav Šufliarsky, ktorý vystriedal Branislava Machoviča.
Čítajte aj Český a slovenský Samsung má nového šéfa marketinguRadoslav Šufliarsky bude v spoločnosti Heineken Slovensko posilňovať postavenie značiek na obchodnom trhu a budovať stratégiu s ohľadom na spotrebiteľské správanie. „Spolu s kolegyňami a kolegami chceme prispieť k tomu, aby boli naše produkty stále prvou voľbou pre spotrebiteľov. Spotrebiteľské správanie sa neustále mení, preto vnímam svoju novú pozíciu ako veľkú výzvu, ktorá rozhodne prinesie do našich dní mnoho dynamiky a zmysluplnej práci,“ uviedol.
Do Heineken Slovensko prichádza zo spoločnosti Amossoreta, kde pôsobil tri roky ako výkonný riaditeľ a viedol obchod s merchandisingom. Predtým pôsobil trinásť rokov v spoločnosti Pepsi-Cola, kde sa venoval akvizícii kľúčových zákazníkov. Pôsobil aj v spoločnostiach St. Nicolaus a Budiš.
Čítajte aj Lekárne Pilulka expandujú do zahraničia. Rozširujú aj vedenie na Slovensku