Strana Sloboda a Solidarita spustila novú kampaň s názvom Meníme hru. Do predčasných volieb tiež vstupuje s novým logom, ktoré mení po štrnástich rokoch. „Teraz si hovoríme jednoducho Saska, pretože práve takto nás najčastejšie volajú ľudia,“ vysvetľuje strana s tým, že si ponecháva aj svoj názov Sloboda a Solidarita, ktorý voliči naďalej nájdu na volebných lístkoch.
Nové kampaňové logo má ukázať, že sa strana mení a reštartuje. Sprevádza ho heslo ‚Sloboda a solidarita‘, čo je s typicky zelenou farbou jediným prvkom, ktorý vo vizuálnom štýle zostal.
Čítajte aj Seriálový apríl: Dve veľké rozlúčky s týmito hitmi a jeden skvelý bonusNová kampaň je nasadená v online a outdoore. Predstavuje sa v nej šesť tvárí strany: predseda strany Richard Sulík, bývalá šéfka zdravotníckeho výboru Jana Bittó Cigániková, exministerka spravodlivosti Mária Kolíková, šéf branno-bezpečnostného výboru Juraj Krúpa, exminister školstva Branislav Gröhling a šéf finančného výboru Marián Viskupič.
Vtipkári na internete nelenili. Fotka bosých politikov v rifliach a bielych tričkách a nové vizuály vyvolali veľkú vlnu satirických reakcií.
Spolupráca s Babišovým exmarketérom
SaS zároveň potvrdila, že na novej kampani sa podieľal aj český marketér Marek Prchal, ktorý v minulosti pracoval pre Andreja Babiša. „Marek Prchal pracoval s našimi tímlídrami a tímom v strane a rokujeme o ďalšej spolupráci,“ uviedol hovorca liberálov Ondrej Šprlák.
Marek Prchal pritom s kampaňou pre Andreja Babiša pred druhým kolom prezidentských volieb v Českej republike čelil veľkej kritike. Združenie reklamných profesionálov Art Directors Club Czech Republic (ADC) ju považovalo za prehnane ofenzívnu a neetickú. Mareka Prchala vylúčilo zo svojich radov, čo sa stalo prvýkrát za 30 rokov fungovania ADC. „Sme presvedčení, že spôsob, akým bola vedená táto prezidentská kampaň, by rozhodne nemal byť tolerovaný,“ uviedol predseda ADC David Suda.