
Markíza má za sebou rekordný pondelok: Seriály aj správy lámali divácke rekordy
03.06.2025 15:26Pondelok 2. júna patril jednoznačne televíznej skupine Markíza. Jej relácie a seriály doslova ovládli rebríčky sledovanosti.
Pondelok 2. júna patril jednoznačne televíznej skupine Markíza. Jej relácie a seriály doslova ovládli rebríčky sledovanosti.
Markíza opäť ukázala svoju dominanciu na televíznom trhu. V utorok 27. mája 2025 dosiahla najvyšší celodenný trhový podiel tohto roka.
Markíza pripravuje najväčšiu spravodajskú zmenu za posledné roky.
Viktor Vincze sa rozhodol brániť súdnou cestou.
Vincze končí v televízii. Oznámil to po tom, čo sa nedohodli s vedením.
Veľká noc na Markíze patrila emóciám aj rekordom. Let’s Dance, správy o pápežovi i kriminálka Vina prevalcovali konkurenciu.
Televízne noviny dosiahli najväčší náskok pred konkurenciou za posledných 10 rokov. V marci prevalcovali Jojku rozdielom, aký sa len tak nevidí.
Rekordy padali jeden za druhým: Sľub pokoril 40 %, Let's Dance valcovalo nedeľu a Milujem Slovensko opäť ovládlo večer.
Seriál Sľub valcuje konkurenciu. Najsledovanejší program pondelka porazil všetkých súperov a zaznamenal rekordný podiel.
Televízne noviny TV Markíza boli v januári 2025 každý deň trhovým lídrom s ratingom 8,1 % a podielom 27,1 %. Seriál Sľub taktiež dominoval trhu.
Televízia Markíza potvrdila zmenu na poste moderátorky hlavnej spravodajskej relácie.
Televízia Markíza v krátkom čase predstavuje divákom viaceré zmeny v spravodajstve.
Televízia Markíza neprestáva prekvapovať! Pred štartom novej sezóny avizuje výrazné zmeny vo svojich kľúčových spravodajských formátoch.
Stredajšie rokovanie vlády a vyčkávanie na oznámenie definitívne podoby lockdownu pritiahlo davy k televíznemu spravodajstvu.
Televízny konflikt roka sa odohral v priamom prenose Televíznych novín na českej Nove.
Kto si myslel, že víkend sa zaobíde bez vystúpenia premiéra Matoviča v hlavnom vysielacom čase, tak sa mýlil.
V televíznom svete nastala paradoxná situácia. Kým sa reklamný trh rozsypal a príjmy z inzercie rapídne padli, počet divákov pri televízoroch rastie.
Vyhrotená situácia okolo koronavírusu nielen na Slovensku upriamuje pozornosť publika na televízne spravodajstvo, ktorého sledovanosť raketovo stúpa.