Ako Slováci sledujú spravodajstvo: Boj medzi televíziou a mobilnými zariadeniami
28.01.2024 06:00Analytický pohľad na konzumáciu správ v digitálnom veku.
Analytický pohľad na konzumáciu správ v digitálnom veku.
Slováci trávia na sociálnych sieťach takmer tri hodiny denne, vyplýva z prieskumu.
Najvplyvnejší slovenskí politici na Facebooku a Instagrame v roku 2023.
Čoraz viac veľkých inzerentov zastavuje reklamu na sociálnej sieti X.
Vyplýva to z najnovšieho prieskumu.
Cena nie je konečná, budúci rok sa ešte zvýši.
Budúci rok sa ceny za prepojené účty ešte zvýšia.
Niektoré príspevky šéfa Smer-SD mali byť odstránené zo sociálnych sietí, tvrdí Barbora Bukovská.
Firma tak chce reagovať prísnejšie pravidlá ochrany osobných údajov.
Používatelia si budú môcť vybrať medzi zverejnením fotografie, videa alebo textu.
Prieskum ukazuje, kde zákazníci hľadajú inšpiráciu pre kúpu nových produktov.
Spoločnosť už vlani zrušila viac ako 11-tisíc pracovných miest.
Nenávistné prejavy na internete majú veľký dosah na spoločnosť.
Zákon nadobudne platnosť platnosť v marci 2024.
Pozrite si výdavky TOP politikov na reklamu na sociálnych sieťach.
Čo sa deje v zákulisí veľkých online gigantov?
Sociálne siete majú podľa škôl vinu na zhoršení psychického zdravia mladých.
Pozrite si, ktorí politici majú najväčší úspech na sociálnych sieťach a ktoré strany či hnutia investovali najviac do reklamy.
Politológ hovorí, či sú vyjadrenia Igora Matoviča vhodné po útoku na Zámockej ulici a či sú už predzvesťou témy volebnej kampane.