
Veľký vianočný prieskum: Každý desiaty Slovák neplánuje tento rok darovať žiadny darček
30.10.2022 06:00O darčekoch rozmýšľame rozumnejšie, namiesto zbytočností uprednostňujeme praktickejšie veci.
O darčekoch rozmýšľame rozumnejšie, namiesto zbytočností uprednostňujeme praktickejšie veci.
Čítanosť narástla všetkým mienkotvorným denníkom, pri bulvárnych denníkoch nastal pokles.
LinkedIn aktuálne zažíva aj u nás časy rastu. Na sieti pribúdajú príspevky z dovoleniek alebo fotky domácich zvieratiek.
Rebríček najpopulárnejších slovenských médií má svojich dlhodobých lídrov.
Project Trinity skúmal, ako na webe vnímajú používatelia reklamu a aké je jej ideálne množstvo.
Reťazové e-maily o vojne či pandémii nevymizli a sú veľmi účinným nástrojom šírenia dezinformácií.
Ich poradie sa dlhodobo nemení.
Podľa najnovšieho prieskumu rastie počet ľudí bez jasného názoru na vojnu na Ukrajine.
Najnovší prieskum dáva odpovede aj na to, ako dlho bude trvať.
Najpočúvanejšie rádio si naladí až 1,5 milióna poslucháčov.
Prerušenie sledovaného obsahu reklamou nie je niečo, čo by nám prinášalo radosť. Kde nám vadí najviac?
Postoj mladších k značkám sa výrazne mení. Sú pre nich kamarátom s názorom a vplyvom.
Spravodajstvo verejnoprávnej televízie si zvolila takmer štvrtina opýtaných.