Tínedžeri trávia hodiny na sociálnych sieťach, no reklame nerozumejú. Výskum odhalil alarmujúce výsledky
01.08.2024 00:00Prieskum odhalil, že reklamná gramotnosť tínedžerov je zúfalá.
Prieskum odhalil, že reklamná gramotnosť tínedžerov je zúfalá.
Podľa najnovšieho prieskumu polovica populácie nesúhlasí s rovnakými právami pre neheterosexuálne páry.
Slovákom stále rastie chuť cestovať a relaxovať, aj napriek ekonomickým výzvam.
Podľa výsledkov prieskumu dezinformáciám verí viac ľudí na Slovensku ako v Českej republike.
Televízne spravodajstvo RTVS označili diváci v prieskume za najobjektívnejšie.
Influenceri pre podporu politických kandidátov môžu prísť o veľké množstvo sledovateľov.
Jednoznačná zhoda nepanuje medzi voličmi koalície ani opozície.
Koalícia chystá vlastné prieskumy preferencií a verejnej mienky, agentúry by chceli licencovať. Čo na to hovoria odborníci?
Pozrite si výsledky bleskového prieskumu agentúry SANEP.
Prieskum zoradil top influencerky na Slovensku podľa ich vplyvu.
Z analýzy vyplýva, aké informácie poskytujú spravodajské relácie o politických stranách.
Pozrite si výsledky bleskového prieskumu agentúry SANEP.
Influencerov sleduje každý druhý internetový používateľ a väčšinu už inšpirovali k nákupu.
Nová štúdia ukazuje, ako 12 až 13 ročné deti prechádzajú od televízorov na mobilné obrazovky.
Analýza ukazuje, že stovky tisíc Slovákov žijú v regiónoch bez dostatočného mediálneho pokrytia.
Prieskum odhaľuje najčastejšie príčiny odchodu zo zamestnania aj dôvody na prijatie novej ponuky.
Nová štúdia ukazuje, ako sociálne médiá formujú životy 12 až 13 ročných detí.
Očakáva sa, že umelá inteligencia ovládne pracovisko aj náš každodenný život.
Medzinárodné porovnanie dát o televíznej sledovanosti priniesol zaujímavé zistenia.
Podľa prieskumu medzi Slovákmi na Valentína nevíťazí len romantická láska.