Slováci húfne skúšajú šťastie v e-commerce. Odborník radí 5 vecí, ktoré e-shop robia úspešným
24.05.2024 06:00Väčšina majiteľov na Slovensku má e-shop skôr ako doplnkový príjem.
Väčšina majiteľov na Slovensku má e-shop skôr ako doplnkový príjem.
Cena nie je všetko a nákup môže niekedy priniesť viac starostí ako radosti.
Najväčšie online trhovisko európskeho pôvodu je odteraz aj na Slovensku.
Na podvodné online obchody upozorňuje spoločnosť Eset.
Spotrebitelia sú neustále bombardovaní negatívnymi správami, čo odďaľuje ich plánované nákupy.
Konkurencia medzi e-shopmi je obrovská a vyniknúť nie je ľahké.
Environmentálne dopady podnikania sú dôležité najmä pre mladších zákazníkov.
Ani ekonomická stagnácia neodrádza od túžby preraziť s novými nápadmi.
Internetové obchody na Slovensku zaznamenali v tomto roku pokles.
Celoslovenská sieť potravín pripravuje e-shop s donáškou aj vyzdvihnutie nákupu v predajni.
O úspechu alebo neúspechu projektu dokáže rozhodnúť práve tvrdá práca.
Pod výsledok sa podpísali predovšetkým obavy spotrebiteľov.
Ľudia začali kvôli obavám z budúcich cien energií v septembri viac šetriť.
Pri otvorení vlastného e-shopu zvážte všetky nástrahy, aby to napokon nebola len strata času a peňazí.
Dva covidové roky výrazne zmenili naše zákaznícke správanie. Online nákupy sa stali bežnou vecou a obrat internetových obchodov výrazne stúpol.