Valentínsky prieskum: Slovenky očakávajú kyticu, no netradičné odpovede ukazujú aj iné želania
14.02.2024 06:00Podľa prieskumu medzi Slovákmi na Valentína nevíťazí len romantická láska.
Podľa prieskumu medzi Slovákmi na Valentína nevíťazí len romantická láska.
Slováci chcú mať hojné Vianoce, no obavy pretrvávajú.
Spotrebitelia sú neustále bombardovaní negatívnymi správami, čo odďaľuje ich plánované nákupy.
Zmena na vrcholnej pozícii spoločnosti nastáva od 13. septembra.
Ikonická bábika Barbie priniesla e-shopom nárast tržieb.
Environmentálne dopady podnikania sú dôležité najmä pre mladších zákazníkov.
Pozrite si víťazov 14. ročníka súťaže ShopRoku.
Internetové obchody na Slovensku zaznamenali v tomto roku pokles.
Slováci sú romantici, na sviatok zamilovaných minú v priemere 54 eur.
Pod výsledok sa podpísali predovšetkým obavy spotrebiteľov.
Slováci chcú mať hojné sviatky a nemalo by chýbať nič, na čo sú zvyknutí.
O darčekoch rozmýšľame rozumnejšie, namiesto zbytočností uprednostňujeme praktickejšie veci.
Ľudia začali kvôli obavám z budúcich cien energií v septembri viac šetriť.
V kampani sa snaží upozorniť na to, aby ľudia nemíňali peniaze za zbytočnosti.
Hodnotu akvizície nechce žiadna zo strán komentovať.
Jiří Struk je od júla na čele medzinárodného tímu ľudí.
Dva covidové roky výrazne zmenili naše zákaznícke správanie. Online nákupy sa stali bežnou vecou a obrat internetových obchodov výrazne stúpol.