
Podvečerný markizácky seriál sledovanejší ako Dunaj: Jojka v tesnom závese
02.02.2023 06:00Ako to vyzerá, keď sa v dvoch exponovaných časoch zídu silné televízne formáty?
Ako to vyzerá, keď sa v dvoch exponovaných časoch zídu silné televízne formáty?
Posledné dni minulého týždňa boli v znamení výmeny pozície lídra v podvečernom slote.
Markíze a Jojke tečú nervy, programy sa preťahujú o každého diváka.
Podvečery v slovenských televíziách v tomto roku vyplnia kuchárske reality šou.
S nástupom nepriaznivého počasia a krátkych dní sa menia aj zvyky divákov, ktorí sa vracajú do obývačiek skôr.
S nástupom typického jesenného počasia a kratších dní sa diváci vracajú do obývačiek a je zaujímavé sledovať ich preferencie.
Štyristo tisíc divákov je však už minulosťou, úspechom je aj tristo tisíc.
Kuchárska šou, v ktorej nejde až tak o varenie, má za sebou najlepšiu sezónu. Podieľala sa nej aj Nora Kabrheľová.
Ostatné mesiace denný seriál Markízy zažíval najhoršie časy od spustenia vysielania.
Najnovšia lekárska dráma na Markíze uhrala rekordný trhový podiel a prelomila pomyselnú hranicu.
Televízia JOJ môže byť nanajvýš spokojná, minulý týždeň sa na jej obrazovkách objavila po dekáde niekdajšia televízna hviezda - Nora Karbheľová.
Stredajšie večery patria komediálnym seriálom! Kým Markíza to skúša s novinkou Svätý Max, Jojka má už etablovanú Hranicu. Kto je víťazom večera?
Ani tretia epizóda novej série svadobnej reality šou dieru do sveta nespravila. Nedarí sa jej výraznejšie naberať divákov.
Pondelkovým večerom nekompromisne vládne markizácka Druhá šanca, ktorá je najväčším úspechom stanice za posledné roky. Prekonáva aj Pána profesora.
Jarná televízna sezóna na Markíze patrí Druhej šanci. Lekársky seriál valcuje týždeň, čo týždeň.
Divácke preferencie sú nevyspytateľné. A komerčné stanice sú neraz prekvapené z výsledkov.
Druhá šanca pred týždňom zbúrala všetky doterajšie rekordy. Aké číslo padlo? Boduje aj jojkárska šou Bez servítky...
Posledné týždne sa zvádzajú tuhé boje o diváka v podvečernom pásme.
Premiérové epizódy podvečernej obľúbenej šou o varení potvrdzujú svoje dominantné postavenie na trhu.
A potom, že nie je veselo! Televízie zažívajú poriadne zvraty v rebríčkoch sledovanosti.