Warner Bros. prekvapil fanúšikov zmenou v kalendári filmových premiér. Namiesto očakávaného filmu Flowervale Street od Davida Roberta Mitchella uvidíme šieste pokračovanie kultovej hororovej série Nezvratný osud. Film s podtitulom Bloodlines príde do kín už 16. mája budúceho roka, trinásť rokov po uvedení posledného dielu, informuje portál Screen Rant.
Séria Nezvratný osud začala svoju cestu v roku 2000 príbehom o skupine ľudí, ktorí unikli leteckému nešťastiu. Film zaujal divákov originálnym konceptom, kde antagonistom nebola maskovaná postava, ale sama smrť. Z pôvodnej investície 23 miliónov dolárov sa stal päťnásobne výnosný hit, ktorý odštartoval úspešnú sériu.
Nový pohľad na známy koncept
Režiséri Adam Stein a Zach Lipovsky, známi svojim festivalovým hitom Mesto podivínov, prevezmú štafetu v pokračovaní série. Bloodlines sľubuje zachovať tradičnú formulu kreatívnych smrteľných scén, ktoré preslávili predchádzajúce diely.
V novom filme sa objaví aj Tony Todd, hororová ikona známa z filmu Candyman. Jeho účinkovanie v Bloodlines sa žiaľ stalo jeho poslednou filmovou rolou pred novembrovým úmrtím. Film tak získava ešte osobitejší význam pre fanúšikov žánru.
Predchádzajúce diely série vynikali svojou konzistentnou kvalitou, s výnimkou štvrtého filmu, ktorý fanúšikov mierne sklamal. Piaty diel však sériu vrátil späť na výslnie, než nastala dlhá pauza. Teraz prichádza nová príležitosť otestovať divácku chuť po spektakulárnych smrteľných scénách.

Zmeny v pláne štúdia
Warner Bros. odložil premiéru Mitchellovho Flowervale Street na marec 2026. Tento tajomný projekt s Anne Hathaway a Ewanom McGregorom vzbudzuje zvedavosť svojím retro námetom a náznakom možnej prítomnosti dinosaurov.
Mitchell momentálne pracuje aj na ďalších projektoch. Chystá pokračovanie svojho hororového hitu Neutečeš s názvom They Follow. Okrem toho pripravuje fantastické dobrodružstvo Summer s Jimom Carreym v hlavnej úlohe.
Štúdio vsadilo na istotu v podobe zabehnutej hororovej série namiesto experimentálnejšieho projektu. Táto stratégia odráža súčasný trend v Hollywoode, kde overené značky často dostávajú prednosť pred originálnymi námetmi.