Tohtoročná hororová sezóna priniesla množstvo kvalitných filmov a do konca roka nás čaká príchod ešte niekoľkých, od ktorých si milovníci tohto žánru sľubujú veľa. Popri populárnych sériách ako Votrelec, Beetlejuice či Úsmev sa v ústraní ocitla aj pre mnohých filmových nadšencov relatívne neznáma novinka Longlegs.
Skvelé recenzie od novinárov a prirovnania k oscarovej snímke Mlčanie jahniat si získali pozornosť divákov, ktorí začali novinku húfne vyhľadávať. Hororová mysteriózna dráma Longlegs s Nicolasom Cageom v hlavnej úlohe začala svoju púť v kinách vo veľkom štýle a už pri debute zarobila úžasných 22,67 miliónov eur, informuje Variety.
U nás premiéra Longlegs zatiaľ nie je plánovaná, no vzhľadom na veľký úspech filmu v zahraničí sa to môže zmeniť. Filmoví distribútori na Slovensku pozorne sledujú aj menej známe novinky a na základe ich finančných výsledkov rozhodujú o ich zaradení do našich kín.
Takýto silný debut sa zatiaľ v tomto roku nepodaril žiadnemu hororu, a Longlegs sa s istotou stane jedným z najväčších prekvapení roka. Tvorcovia majú ďalší dôvod na radosť – výroba hororu stála len 10 miliónov dolárov, čím nový film prekonal aj snímku Zober ma na mesiac, ktorej produkcia vyšla na 100 miliónov dolárov.
Úspech Longlegs, okrem skvelých recenzií a mrazivého výkonu Nicolasa Cagea, treba pripísať aj šikovnej virálnej marketingovej kampani. Tá zahŕňala vytvorenie webovej stránky v štýle 90. rokov, ktorá zdôrazňovala ohavné zločiny antagonistu, ako aj telefónne číslo, na ktoré ľudia mohli zavolať a vypočuť si strašidelnú správu od Nicolasa Cagea.