Plukovník Tom Parker stvoril Elvisa Presleyho, no zároveň to bol on, kto stál za jeho tragickým koncom. Akurát že Tom Parker nebol plukovník a nevolal sa ani Tom Parker. A dlho nikto poriadne nevedel, kde sa zobral a čo je zač.
Životný príbeh najväčšej hudobnej ikony 20. storočia sa v novom spracovaní dostáva vo štvrtok 23. júna do kín a v jeho popredí stojí práve vzťah Elvisa s jeho manažérom so záhadnou minulosťou.
Elvis Presley, chlapec z Memphisu a jeho oslnivá cesta na vrchol, ktorú nasledoval strmý pád, je výborný materiál pre filmové spracovanie. Zároveň je to ale nesmierne ťažká úloha, na ktorej sa dajú šeredne vylámať zuby. Na takúto filmovú látku treba vizionára (megalomana), ktorý dokáže svojím zanietením rozdúchať iskru v srdciach producentov a investorov a pretaviť ju do šľahajúceho plameňa v podobe štedrého rozpočtu na všetky zložky filmu.
Baz Luhrmann je ten človek. Nad Elvisom uvažoval veľmi dlho a patrí aj k producentom filmu. Je to jeden z mála tvorcov, v ktorého filmografii nenájdete slabé miesta. Za svoj život nakrútil iba šesť filmov, vo všetkých skĺbil veľké výpravy s pôsobivou hudbou, kostýmami, snímky Moulin Rouge, Austrália alebo Veľký Gatsby patria na filmových plátnach k neobyčajným zážitkom. S Elvisom Presleym urobil niečo, čo sa ešte nikomu nepodarilo. Podaril sa mu urobiť veľkolepý film, kde Elvis v podaní mladého Austina Butlera pôsobí autenticky a jeho hviezda žiari aj cez plátna. Zároveň ale je niekoľko vecí, ktoré filmu možno vytknúť a ktoré snímke uberajú na sile. Ale k tomu sa dostaneme postupne.