Swift Hybrid je zatiaľ iba koncept, ale určite nemá ďaleko k sériovej verzii. Na pohon slúži elektromotor s výkonom 54 kW (74k) napájaný z Li-Ion batérií. Tie sú umiestnené netradične v stredovom tuneli medzi prednými sedadlami.
„Na baterky“ prejde Swift iba 20 km. Potom ho treba opät nabiť z bežnej siete. Na to slúži kábel skrytý v zadnom nárazníku. Ak takú možnosť cestou nemáte, naskočí benzínový motorček s objemom 0,66 litra, ktorý generuje energiu pre elektromotor, respektíve nabíja akumulátory. Motorček pochádzajúci z niektorého kei-car má výkon 40 kW (54k).
Suzuki popracovalo aj na znížení hmotnosti Swiftu. V koncepte sú použité odľahčené sedačky a špeciálne aerodynamické disky kolies. Všetky bližšie špecifikácie sa verejnosť dozvie na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu.